خرید درب چوب پلاست

خرید درب چوب پلاست

یکی از مهمترین و اصلی ترین محصولاتی که از چوب پلاست تولید می شود درب می باشد. درب چوب پلاست، دارای مدل ها و اندازه های متنوعی است که شما در قسمت ورودی بسیاری از ساختمان ها می توانید آن را نصب کنید. به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که چوب پلاست مزیت ‌های بی‌ نظیری دارد. به دلیل مزیت هایی که درب ها از خود نشان می‌ دهند، بسیاری از تولید کنندگان از این ماده انواع درب های ورودی ساختمان را تولید می کنند. امروزه در بسیاری از کشورهای اروپایی استفاده از مصالح سبک جهت طراحی نمای بیرونی ساختمان اهمیت زیادی دارد. چوب پلاست به عنوان یکی از مهم ‌ترین مصالحی به کار می ‌رود که هزینه ارزان تری نسبت به چوب دارد. همچنین مقاومت آن عالی و بی نظیر می باشد.

خرید درب چوب پلاست

درب چوب پلاست از جمله محبوب ترین کاربردهای چوب پلاست برای روف گاردن و ساختمان ال اس اف است. درب های چوب پلاست در مدل های متفاوت تولید می گردد. هر یک از مشتریان بر اساس سلیقه شخصی خود و همچنین اندازه ورودی ساختمان شان یکی از انواع درب های چوب پلاست را می توانند سفارش دهند. برای اینکه شما با اطمینان خاطر بیشتری این نمونه درب را برای ورودی ساختمان خود را سفارش دهید باید به خوبی در مورد مزیت های آن اطلاعات بیشتری کسب کنید. در ادامه برخی از مزیت های مهم درب های چوب پلاست را معرفی می‌ کنیم تا اطلاعات تان در این زمینه افزایش یابد.

مزیت های مربوط به درب چوب پلاست

استفاده از درب چوب پلاست برای ورودی ساختمان مزیت‌ های زیادی دارد. برخی از مزیت های مهم این نمونه درب ها که شما باید به خوبی در مورد آنها اطلاعات زیادی داشته باشید عبارت هستند از :

  1. ضد موریانه و حشرات

یکی از مهمترین مزیت هایی که درب های چوب پلاست دارند این است که ضد موریانه و حشرات می باشند. درب هایی که در ورودی ساختمان نصب می گردند امکان دارد که در معرض حمله حشرات و موریانه ها قرار بگیرند. به دلیل ویژگی مربوط مربوط به ضد موریانه بودن درب های چوب پلاست شما با اطمینان خاطر کافی می توانید این نمونه درب ها را در قسمت ورودی ساختمان نصب کنید.

  1. قابلیت پوشش درب با رنگ های متنوع

مزیت های مربوط به درب چوب پلاست

 قابلیت پوشش با استفاده از رنگ در انواع درب های چوب پلاست وجود دارد. بر همین اساس شما طبق طراحی دکوراسیون خارجی و داخلی ساختمان خود می توانید یکی از انواع رنگ ها را برای پوشش دادن درب های چوب پلاست انتخاب کنید. در واقع همین ویژگی موجب شده است که بسیاری از افراد طبق سلیقه شخصی خود به راحتی قادر باشند که بین مدل های متفاوت درب چوب پلاست یکی از بهترین نمونه آنها را انتخاب کنند.

  1. قابلیت بازیافت

 از دیگر ویژگی‌ ها و مزیت‌ های مربوط به درب‌ های چوب پلاست این است که آنها قابلیت بازیافت دارند. در صورتی که بازیافت درب های چوب پلاس انجام شود کیفیت اولیه آنها از بین نمی ‌رود. همین ویژگی آنها موجب شده است که از آنها استفاده طولانی مدت نمایند. در واقع شما از چوب پلاست می توانید چندین بار در صنایع متفاوت استفاده کنید.

  1. قابلیت شستشوی درب

 قابلیت شستشوی درب های چوب پلاست با استفاده از شوینده هایی که غیر اسیدی هستند یکی دیگر از مزیت های این نمونه درب ها به شمار می رود. توجه داشته باشید که شوینده های اسیدی را نباید برای شستشوی درب های چوب پلاس به کار بگیرید. چرا که امکان دارد به ساختار آنها آسیب جدی وارد شود.

  1. تولید درب با دستگاه های اتوماتیک

از دیگر مزیت های مربوط به درب چوب پلاست قابلیت تولید آنها با استفاده از ماشین آلات صنعتی اتوماتیک می باشد. هر یک از انواع درب های چوب پلاست را با استفاده از دستگاه های اتوماتیک در کمترین بازه زمانی تولید می‌ کنند. نصب انواع درب های چوب پلاست طبق استانداردهای مشخص شده و با استفاده از تجهیزات اتوماتیک انجام می گردد. بر همین اساس شما باید به خوبی بدانید که نصب درب های چوب پلاست را تنها نیاز است که به افراد حرفه ‌ای و متخصص بسپارید.

  1. غیر قابل اشتعال

 از دیگر مزیت های مربوط به درب ‌های چوب پلاست این است که خود اطفاء و غیر قابل اشتعال هستند. در واقع اگر ساختمان آتش گسترش بگیرد این نمونه درب ها غیرقابل اشتعال می باشند و شدت آتش ‌سوزی را افزایش نمی‌ دهند. همین ویژگی آنها به عنوان یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های مربوط به ضد حریق بودن درب های چوب پلاست می باشد.

  1. برش و مونتاژ بدون هیچ گرد و غبار

 بدون هیچ نوع گرد و غباری این نمونه درب ها تولید و طراحی می شود. زمان برش و مونتاژ درب چوب پلاست هیچ نوع گرد و غبار روی آنها نمی نشیند. این ویژگی آنها موجب شده است که کار تمیز و بدون ایرادی را از درب ها دریافت کنید.

  1. ضد رطوبت درب ها

 ضد آب و رطوبت بودن درب های چوب پلاست از دیگر مزیت های مربوط به درب ها به شمار می رود. این نمونه درب ها از آنجایی که ضد آب هستند به قسمت رویه و ساختار درونی آنها آسیب وارد نمی شود. قابلیت شستشوی درب‌ های چوب پلاس به دلیل ضد رطوبت بودن درب ها می باشد.

  1. نداشتن باکتری و میکروب درون درب ها

 هیچ نوع باکتری، میکروب و حشرات متفاوت درون این درب ها رشد نمی کند. در واقع به دلیل ساختار چوب پلاست، که درب های چوب پلاست دارند باکتری ها درون این درب ها نفوذ نخواهند کرد. با توجه به این ویژگی درب ها، شما در هر محیطی می توانید آنها را نصب کنید و از کارایی شان بهره‌ مندی لازم را دریافت نمایید.

  1. زیبا هستند و مدل های زیادی دارند

 از دیگر ویژگی‌ ها و مزیت‌ های مربوط به درب چوب پلاست این است که زیبایی ساختمان را با آن می توانید افزایش دهید. در واقع از آنجایی که مدل‌ های زیادی از درب های چوب پلاست وجود دارد، شما می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید و در بخش های متنوع ساختمان نصب نمایید. زیبایی ساختمان شما از نظر نمای خارجی و داخلی با استفاده از درب های چوب پلاست افزایش پیدا می ‌کند.

قیمت خرید درب چوب پلاست

 عوامل زیادی روی قیمت درب های چوب پلاست تأثیر می گذارد که شما باید به خوبی این عوامل را بررسی کنید. سپس سفارش تولید درب های چوب پلاست را ثبت نمایید. توجه داشته باشید که پیش از ثبت سفارش برای خرید درب های چوب پلاست باید به خوبی مدل و ویژگی های درب را بررسی نمایید و سپس خریدتان را انجام دهید.

قیمت درب چوب پلاست

منبع:
– تجربیات شخصی
– سایت dir.indiamart

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *