مشاوره خرید خانه

مشاوره خرید خانه

در فصل تابستان بازار مسکن و بازدید از ملک بسیار فصل مناسبی می باشد ، بدلیل راحتی در امر ساخت و ساز و انجام کارهای بازسازی ، تابستان و بهار پیشنهاد ما به شما در این فصول می باشد. اجرای پروژه های متعدد و متنوع و گسترده در سراسر ایران بیش از 15 سال فعالیت حرفه ای توسط شرکت آوید چوب موجب بالا بردن سطح فنی و کیفی تمامی خدمات قابل ارائه می باشد. کارشناسان ما با تسلط به دانش فنی و رویکردهای کارکرد گرایانه در طراحی و ساخت ویلا چوبی و یا شهرک های ویلایی و ایجاد فضاها و مکان هایی در خور شما ، یاری می رساند. در این مجموعه سعی نموده ایم، مشاور در انتخاب موقعیت مکانی خرید زمین و یا ویلاهای پیش ساخته به صورت رایگان در اختیار شما قرار دهیم، و البته خدمات طرح و ساخت ویلاهای پیش ساخته چوبی و بازسازی ویلاها ارائه می شوند. به طور قطع این اطمینان را به شما می دهیم ، هدف شما از طراحی و ساخت ویلا چه سکونت شخصی و چه سرمایه گذاری باشد، خواسته و نیاز شما به صورت عالی برآورده خواهیم نمود.

 

مشاوره در حوزه های زیر را شامل می شود:
  • طراحی و ساخت ویلا
  • طراحی معماری،معماری داخلی،دکوراسیون ویلا
  • طراحی محوطه،باغ فضای سبز و روف گاردن

 

گام های اولیه در طراحی ساخت ویلا:

طراحی ایده:

درابتدای امر، ابتدا ایده خود را طراحی کنید، هر آنچه که از ویلای مورد نظرتان می خواهید به صورت ساده توسط مداد بر روی کاغذ پیاده کنید.

 

تحقیقات میدانی:

قبل از عملیاتی کردن پروژه ، بهتر است تحقیقاتی در مورد مکان های مورد نظر انجام شود.

در رابطه با ساختن ویلا به آینده فکر کنید:چند نکته مهم در طراحی ساخت ویلا، آیا برای مدت طولانی قصد دارید از ویلا استفاده کنید،آیا افراد سالخورده می خواهند از ویلا استفاده کنند؟ داشتن محیطی امن و آرام داشته باشند، بررسی کنید که آیا قابلیت انعطاف پذیری چند کاربردی بودن را دارد.

 

انتخاب مهندس مشاور در طراحی و ساخت ویلا:

برای اینکه شما در جریان ساخت خانه و ویلای خود باشید بهتر است از یک مهندس مشاور در این زمینه بهره بگیرید، اطلاعات دقیق از تعداد اتاق ها، اندازه آنها، ساختار کلی ویلا و امکانات پروژه مورد نظرتان اعلام کنید. اطلاع از سیستم های سرمایش و گرمایش ، سیستم صوتی و تصویری ، عایق بندی و هوشمندسازی ساختمان از جمله مواردی است که با توجه به بودجه در نظر گرفته می شود.

متناسب بودن ویلا با سبک زندگی شما:

سازگاری ویلا با سبک و محل زندگی شما.

انتخاب نوع معماری و طراحی در ساخت ویلا:

برای خودتان مشخص کنید که دنبال سبک سنتی هستید یا مدرن ، آیا داشتن منظره روبه روی پنجره اصلی مهم است ، نور طبیعی مهم است در داخل ساختمان باشد یا مورد دلخواهتان نیست، آیا نیاز دارید نقشه خود را تغییر دهید.

 

رده بندی ویژگی ها:

بعد از انتخاب زمین، تطبیق دادن طرح با زمین مشخص شده، بررسی کنید بودجه ای که با سبک در نظر گرفته شده چقدر هزینه بر می شود.

 

مشخص کردن بودجه در زمان طراحی و ساخت ویلا:

بودجه یکی از کلیدی ترین عناصری است که در طراحی و ساخت ویلای مورد نظرتان موثر است، برهمین اساس تیم طراحی شرکت آوید چوب در این زمینه مشاوره اختصاصی در اختیار شما قرار داده است.

 

تجزیه و تحلیل پروژه:

بعد از پیاده کردن نقشه نیاز است که با کمک معمار و بهره گرفتن از مهندسین مشاور ، نقاط قوت و ضعف، فرصت ها و تهدید های خود را بررسی نماید.

 

طراحی و پیاده سازی نقشه:

در این مرحله برنامه ریزی و گزارش کلی از روند پیشرفت به مالک ارائه خواهد شد و صاحب پروزه از تمام فعالیت ها و عملکردهای انجام شده مطلع خواهد شد.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *