اهمیت کیفیت در ساخت خانه های خود:

اهمیت کیفیت در ساخت خانه های خود:

بدلیل هزینه زیاد برای ساخت ویلا پس انتظار می رود که بهترین کیفیت را داشته باشند و متناسب با مبلغ بالاتر، کیفیت بهتری خواهد داشت. خانه های ویلایی طراحی متفاوتی دارند، در وهله اول باید متناسب و سازگار با محیط اطراف باشد، در وهله دوم از موادی که استفاده می شود با توجه به شرایط آب و هوایی در طولانی مدت مشکلی پیش نیاید. توصیه ما به شما این است که طراحی و معماری خود را به شرکت هایی بسپارید که دارای دانش و تخصص آن می باشند ، در این مورد آوید چوب گزینه بسیار خوبی در طراحی از جمله ویلاهای پیش ساخته چوبی می باشد. این نکته را باید بدانید که اگر زمین شما در کاربری غیر از مسکونی ساخته شود و کاربری تجاری ، توریستی، تجاری ، کشاورزی و یا باغی داشته باشند، احداث مسکونی غیر مجاز می باشد. در چنین زمین هایی از ویلا پیش ساخته چوبی باید استفاده شود.

 

انواع سازه های پیش ساخته :

ویلا پیش ساخته:

یک نوع سازه آماده است؛ که از متریالی مانند چوب یا فلز که شامل امکانات رفاهی اولیه می باشد طراحی و ساخته می شود.

آلاچیق:

این نوع یک بنای سبک و قابل انتقال می باشد.

کانکس پیش ساخته :

یک نوع مکان موقت اتاقک مانندی است که برای کار در ساختمان به صورت موقت ایجاد می شود.

سوله پیش ساخته:

این نوع مکان پیش ساخته دارای سازه فلزی و سقف شیبدار فلزی می باشد، که براساس نوع های متفاوت طراحی می شود.

سازه های پیش ساخته lsf :

سازه پیش ساخته فولادی سبک یا به زبان لاتین  lsf  یک سازه پیشرفته است که با استفاده از پیچ های سر مته ای ، بولت ها در محل مورد نظر پیاده سازی می شود.

سازه چادری:

همانند سازه های غشایی نوعی سازه مدرن به حساب می آیند.

سقف متحرک:

یک نوع سازه پیش ساخته در مکان هایی مانند استادیوم های ورزشی، استخرهای خانگی، حیاط و پاسیوها کاربرد دارند.

دیوار پیش ساخته بتنی:

این نوع دیوارها از جنس بتن هستند که به صورت اماده مورد مصرف قرار می گیرند.

کانال پیش ساخته بتنی:

کانال های هدایت آب به صورت آماده هستن که از نوع بتن می باشند.

چرا ویلاهای پیش ساخته :

خیلی از افراد در حال حاضر توان پرداخت هزینه زیاد ساخت ویلا و مصالح گران قیمت را ندارند، به همین دلیل به سمت ویلاهای پیش ساخته چوبی می روند.

از مزایای ویلاهای پیش ساخته :

سازه ای است که قابلیت اسکان و جابجایی دارد و افرادی که قسمتی از سال را در باغ و یا یک مکان خوش آب و هوا ساکنند و می توانند از ویلای پیش ساخته استفاده کنند.

ویلاهای پیش ساخته عمدتا از سازه های سبک یا  lsf ساخته می شوند، از مزایای این نوع ویلا این است که در مکان هایی مجوز ساخت ندارند استفاده می شود.

سیستم های سرمایشی و گرمایشی:

این نوع سیستم ها همانند خانه های عادی به صورت متداول در ویلاهای پیش ساخته انجام می شوند، همانند پکیج یا رادیاتور، بخاری گازی یا برقی، کولر آبی، گازی با قابلیت گرمادهی می توان استفاده کرد.

زیرسازی بنا برای نصب ویلاهای پیش ساخته:

تمامی موارد زیرسازی و تکمیل سازه برعهده تولید کننده میباشد، مواردی از جمله: کرسی چینی، لوله کشی های لازم، تجهیزات برقی و گاز کشی ملک.

تمامی ویلاهای پیش ساخته مانند ویلاهایی است که شروع به ساخت می کنید و تمام امکانات را در آن فراهم می کنید. مانند، آشپزخانه ، کمد دیواری، دستشویی، حمام، کابینت آشپزخانه، سینک هود، گاز صفحه ای و …. اگر شما فقط نیاز به یک فضای کوچک دارید، که می خواهید در آن ویلای پیش ساخته قرار دهید و متراژ کمی دارد ، معمولا حداقل مساحت 40 متر طراحی می شود و نکات ایمنی به خوبی در آن رعایت می شود.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *